★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط آسمان |

 
 
 
اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!

اینجا گم که مى شوى به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند ..



نظرات شما عزیزان:

ممل
ساعت23:53---10 ارديبهشت 1391
ممل
سلام دوست عزیز خسته نباشی عزیزم
میدونی من این پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
میدونی من هر روز آپم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس.
واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
خووووووووشحال میشم درضمن خواستم ازتون خواهش کنم اگه وارد وبلاگم شدین
در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید و یه امتیازی ازبین 20...15... 10...به وبلاگم بدین
ممنون میشم.راستی اگه انتقادی پیش نهادی داشتین حتما با من در میان بزارین باتشکر ازشما...

اینم آدرس وبلاگهای قصرکاغذی

قصرکـــاغذی1
www.royayman.loxblog.com


قصرکـــاغذی2
www.royayman.rozblog.com


قصرکاغذی3
www.royayman.fardblog.com



وقت کردین یه سری بزنین ممنون


خدانگهدار

به امید دیدارمجدد

ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی

مـحمد رضا صادقی

mohamadrezasadghi@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.